تیم روستای تکه قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه شهرستان نهاوند 

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: تیم شهید نادری روستای تکه قهرمان جام مینی فوتبال شهدای رسانه و مسجد این شهرستان شد.

عباس ترکاشوند گفت: در اولین دوره جام مینی فوتبال چمنی شهرستان نهاوند که به یاد شهدای رسانه شهرستان نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری همچنین ۳۲ شهید سرافراز روستای زرامین سفلی و در راستای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان و شهرستان نهاوند برگزار شد ۶ تیم شرکت کردند.

او گفت: در این دوره از مسابقات تیم مینی فوتبال شهید الله مراد نادری روستای تکه در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر یک تیم شهدای دهیاری روستای زرامین سفلی را برد و تیم شهدای ورزشکار زرین دشت یک بر صفر تیم شهدای فوتبالیست نهاوند را شکست داد.

رئیس هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان نهاوند گفت: در این دوره از مسابقات تیم‌های شهدای رسانه و شهدای زرامین سفلی به صورت مشترک به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

ترکاشوند گفت: هدف از برگزاری اولین دوره جام شهدای رسانه و مسجد شناخت نونهالان و نسل نوجوان از شهدای رسانه و آشنایی با شهدای مسجدی بود.

او گفت: این دوره از مسابقات به مدت یک روز و همزمان با برگزاری یادواره ۳۲ شهید سر افراز روستای زرامین سفلی و با کمک شورای اسلامی و دهیاری این روستا بسیج رسانه نهاوند و هیئت ورزش روستای وبازی‌های بومی ومحلی شهرستان در راستای دومین کنگره ۸هزار شهید استان همدان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار